Семестр ___. Викладач к.психол.н. Луценко О.Л.
Кількість академічних годин |
|||
Лекції |
Практ. заняття |
Лаб. заняття |
Самост. робота |
6 |
6 |
- |
78 |
№ модуля |
Зміст модуля (форма роботи) |
Максимальна кількість балів |
1. |
Робота протягом аудиторних занять |
6 лек. х 5 балів = 30 балів* |
2. |
Виконання 3-х практичних робот на власний вибір (за навчально-методичним посібником Луценко О.Л. Практичні роботи з психодіагностики) |
3 роботи х 10 балів = 30 балів |
* |
Якщо студент пропустив лекції, він може відпрацювати втрачені бали за рахунок виконання додаткових практичних робіт з п.2. |
Кожна додаткова робота х 10 балів |
Підсумкова письмова робота |
40 балів |
|
S |
100 |
Кількість балів |
оцінка ECTS |
вітчизняна оцінка |
90-100 |
А |
відм. |
80-89 |
B |
добре |
70-79 |
C |
добре |
60-69 |
D |
задов |
50-59 |
E |
задов. |
Робоча програма з курсу „Психодіагностика”
№ заняття |
Тема |
Кількість годин |
|
Лекцій |
Практичних занять |
||
1 |
Предмет психодіагностики. Психодіагностика у сфері загальної та прикладної психології. Історія психодіагностики. Сучасні проблеми галузі. Етичні аспекти. |
2 |
2 (опціонально) |
2 |
Поняття тесту. Репрезентативність. Шкалювання. Етапи створення тесту |
2 |
2 (опціонально) |
3 |
Способи конструювання тестів. Класифікація тестів. |
2 |
2 (опціонально) |
4 |
Аналіз завдань тесту. Дискримінативність. |
2 |
2 (опціонально) |
5 |
Теоретичний конструкт. Валідність тесту. Надійність тесту. |
2 |
2 (опціонально) |
6 |
Стандартизація. Адаптація тестів. Методика психодіагностичного звітування. |
2 |
2 (опціонально) |
Робоча програма розроблена: к.психол.н., доц. Луценко О.Л.