Система оцінювання знань з дисципліни "Психодіагностика" (2-га вища освіта та з/в)

 

 

Семестр ___. Викладач к.психол.н. Луценко О.Л.

Кількість академічних годин

Лекції

Практ. заняття

Лаб. заняття

Самост. робота

6

6

-

78

 

 

№ модуля

Зміст модуля (форма роботи)

Максимальна кількість балів

1. 

Робота протягом аудиторних занять

  6 лек. х 5 балів = 30 балів*

2.

Виконання 3-х практичних робот на власний вибір (за навчально-методичним посібником Луценко О.Л. Практичні роботи з психодіагностики)

3 роботи х 10 балів = 30 балів

*

Якщо студент пропустив лекції, він може відпрацювати втрачені бали за рахунок виконання додаткових практичних робіт з п.2.

Кожна додаткова робота х 10 балів

Підсумкова письмова робота

40 балів

S

100

 

 

Кількість балів

оцінка ECTS

вітчизняна оцінка

90-100

А

відм.

80-89

B

добре

70-79

C

добре

60-69

D

задов

50-59

E

задов.

 

Робоча програма з курсу „Психодіагностика”

№ заняття

Тема

Кількість годин

Лекцій

Практичних занять

1

 Предмет психодіагностики. Психодіагностика у сфері загальної та прикладної психології. Історія психодіагностики. Сучасні проблеми галузі. Етичні аспекти.

2

2 (опціонально)

2

Поняття тесту. Репрезентативність. Шкалювання. Етапи створення тесту

2

2 (опціонально)

Способи конструювання тестів. Класифікація тестів.

2

2 (опціонально)

Аналіз завдань тесту. Дискримінативність.

2

2 (опціонально)

Теоретичний конструкт. Валідність тесту. Надійність тесту.

2

2 (опціонально)

Стандартизація. Адаптація тестів. Методика психодіагностичного звітування.

2

2 (опціонально)

 

 

Робоча програма розроблена: к.психол.н., доц.  Луценко О.Л.