Система оцінювання знань з дисципліни „Психодіагностика”
(денне відділення)
Семестр 5.
Викладач к.психол.н., доц. Луценко О.Л.
Кількість академічних годин |
|||
Лекції |
Практ. заняття |
Лаб. заняття |
Самост. робота |
16 |
16 |
- |
102 |
№ модуля |
Зміст модуля (форма роботи) |
Максимальна кількість балів |
1. |
Робота протягом лекційних занять (0-2 б.) |
2 б. макс. х 8 пар = 16 б. |
2. |
Виконання практичних робот (0-4 б.) |
4 б. макс. х 8 пар = 32б. |
Загалом за семестр |
48 |
|
Підсумкова письмова робота |
52 |
|
Загалом |
100 |
Кількість балів |
оцінка ECTS |
вітчизняна оцінка |
90-100 |
А |
відм. |
80-89 |
B |
добре |
70-79 |
C |
добре |
60-69 |
D |
задов |
50-59 |
E |
задов. |
Робоча програма з курсу „Психодіагностика”
№ тижня |
Тема |
Кількість годин |
|
Лекцій |
Практичних занять |
||
1 |
Предмет психодіагностики. Психодіагностика у сфері загальної та прикладної психології. Історія психодіагностики. Сучасні проблеми галузі. |
2 |
2 |
2 |
Етика. Етапи створення тесту. Класифікація тестів. |
2 |
2 |
3 |
Шкалювання. Способи конструювання тестів. |
2 |
2 |
4 |
Аналіз завдань тесту. |
2 |
2 |
5 |
Валідність тесту. |
2 |
2 |
6 |
Надійність тесту. |
2 |
2 |
7 |
Дискримінативність. Факторизація тесту. |
2 |
2 |
8 |
Стандартизація.Адаптація тестів. Методика психодіагностичного звітування. |
2 |
2 |
Робоча програма розроблена: к.психол.н., доц. Луценко О.Л.